Lourens_Huizinga-Vergane_glorie-januari

Maandbijeenkomsten

De Maandbijeenkomsten worden iedere 3e zaterdag van de maand van 10.00 - 12.30 uur gehouden in de Centrale Bibliotheek Enschede (1e verdieping), Pijpenstraat 15 in Enschede.

Het Bestuur heeft de onderwerpen van de komende Maandopdrachten bepaald, zie Agenda. De bedoeling is dat je elke maand een opdracht uitvoert aan de hand van het maandthema. Deze foto's zullen tijdens de Maandbijeenkomsten besproken worden. Het zal opbouwend zijn, zodat je beter leert kijken en fotograferen!

Stuur 1 foto digitaal op. Hieronder lees je de specificaties. Alle foto's zullen op de beamer geprojecteerd gaan worden.

We hebben het verzoek de foto voor de Maandopdrachten NIET op de besloten Facebook site te plaatsen.

Je kunt nu al aan de slag met deze opdrachten, probeer creatief te zijn, leer anders denken en kijken, waarbij compositie van groot belang kan zijn! We zouden het leuk vinden dat je een nieuwe foto maakt en niet een foto uit je archief gebruikt. Mocht je vragen hebben over de Maandopdrachten kun je mailen naar info@fotoclub-twente.nl.

Aanleverspecificaties foto's Maandopdrachten

Digitale bestanden
Voor de beamer: Formaat JPG, max. 2000 pixels langste zijde, 72 dpi,
bestand opsturen naar Conny (conny@fotoclub-twente.nl).
Benaming bestand: Je naam volluit, maand, thema van de foto. (bijv.: RonaldBruinink-aug-vakantie).
Geen teksten, logo's e.d. op de foto!

Informatie bijvoegen in mail
Opnamegegevens (Camera, lens, diafragma, sluitertijd, ISO-waarde)

Je kunt je bestand uiterlijk de laatste woensdag voor de maandbijenkomst per mail sturen naar conny@fotoclub-twente.nl.

Organistatie: Bestuur Fotoclub Twente