Illustratie Fotoclub Twente Dag van het Enschedese voetbal

Dag van het Enschedese Voetbal

• Jun 15, 2024 14:00
  • EFC Prinses Wilhelmina 1885, J.J. van Deinselaan 38, 7541XX Enschede

Op het nieuwe terrein van EFC PW 1885 op het Diekman wordt zaterdag 15 juni de eerste ‘Dag van het Enschedese voetbal’ gehouden. Deze dag is een initiatief van de Federatie Enschedese Voetbalverenigingen (FEV) en de insteek is om dit evenement elk jaar bij een andere club te houden.

De dag moet aanspreken en aantrekkingskracht hebben op alle voetbalverenigingen om elkaar te ontmoeten. Op 15 juni spelen de FC Twente All Stars tegen een selectie van amateurs van alle Enschedese clubs. Elke club levert één speler. Ook zijn er diverse nevenactiviteiten. Het evenement geeft uiting aan het manifest ‘Voetballen met plezier’ van de FEV. Hierbij zal er aandacht zijn voor diversiteit en wederzijds respect.

Wij als Fotoclub Twente zijn gevraagd om e.e.a. vast te leggen. Op de clubavond in juni zal er aandacht besteedt worden aan o.a. sportfotografie.

Locatie: EFC Prinses Wilhelmina 1885, J.J. van Deinselaan 38, 7541XX Enschede Tijden: Inloop vanaf 12.00 uur, aanvang 14.00 uur, einde rond 16.00 uur.

Organisatie: Fred Veenkamp