ICM

Clubavond september 2023

• Sep 5, 2023 18:30
  • Ledeboerpark (Ingang Hengelostraat), Enschede

Clubavond met vrije inloop voor leden van Fotoclub Twente. Iedere Clubavond wordt een ander onderwerp besproken of behandeld.

Onderwerp: ICM Fotografie (Bewegen met de camera)

Let op: Vanavond gaan we fotograferen in het Ledeboerpark! Alleen bij slecht weer (regen) komen we samen in de bibliotheek!

Verzamelen om 18.30 uur in Ledeboerpark, ingang Hengelostraat, in Enschede. Neem je camera met een zoomlens mee, en als je hebt je statief en ND filter. De avond duurt tot ongeveer 20.30 uur.

Wat is ICM? ICM is de afkorting van Intentional Camera Movement. Naar het Nederlands vertaald betekent het dat de camera bewust is bewogen tijdens het maken van de foto.

De Clubavonden worden iedere 1e dinsdag van de maand van 19.00 - 21.00 uur gehouden in de Centrale Bibliotheek Enschede (1e verdieping), Pijpenstraat 15 in Enschede.

Informatie: activiteiten@fotoclub-twente.nl

Organistatie: Activiteitencommissie Fotoclub Twente