TL-Dubbel-live

Clubwedstrijd 2023 (Let op, gewijzigde datum!)

• Apr 22, 2023 10:00
  • Centrale Bibliotheek Enschede, Pijpenstraat 15, in Enschede

Let op: de Clubwedstrijd is dit jaar de 4e zaterdag van de maand (i.p.v de 3e), dus op 22 april 2023!

Zoals elk jaar is de maand april de maand van de jaarlijkse Clubwedstrijd van Fotoclub Twente.

Thema Clubwedstrijd 2023: Daar zijn er 2 van!

Het thema dit jaar is weer op vele manieren in te vullen. We hopen daarmee een diversiteit aan inzendingen te ontvangen. Laat je fantasie de vrije loop en probeer creatief te denken.

Elk jaar worden er 3 prijswinnaars bekend gemaakt, die door een onafhankelijke jury worden gekozen. Tijdens de bijeenkomst worden alle inzendingen door hen van commentaar voorzien. Er zijn prijzen te winnen en de Clubwinnaar 2023 ontvangt een mooie bokaal en natuurlijk eeuwige roem!

Het is nog onzeker of we de inzendingen weer kunnen exposeren.

Meedoen en inzenden: Je kunt je digitale bestand (1x) inzenden, zoals gebruikelijk, naar Conny (conny@fotoclub-twente.nl) met echter 1 verschil; je inzending moet uiterlijk 1 april 2023 binnen zijn i.v.m. jureren. Inzendingen die later worden ingezonden kunnen niet meer deelnemen aan de Clubwedstrijd.

Mocht je vragen hebben, stuur even een mail naar info@fotoclub-twente.nl

Organistatie: Bestuur Fotoclub Twente